Lån FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvad betyder ÅOP? Hvilke dokumenter skal jeg indsende? Find svaret på disse spørgsmål og mange flere i oversigten forneden:
Hvad betyder ÅOP? Hvilke dokumenter skal jeg indsende? Find svaret på disse spørgsmål og mange flere i oversigten forneden:
Så snart din ansøgning er godkendt, modtager du en mail med et link til din låneaftale. Du underskriver låneaftalen med NemID, og pengene kan være på din NemKonto senest 3 dage efter vi har modtaget din låneaftale retur.
Har du flere lån, du ønsker at få samlet i ét, så kan du gøre det hos os med et SamLelån. Du skal blot udfylde ansøgningsskemaet - så hører du fra os i løbet af kort tid. Når din ansøgning er endeligt godkendt, har du pengene i løbet af få dage, og vi sørger for at indfri din gæld hos dine andre kreditorer.
Hvis du opretter betalingen af din månedlige ydelse i Betalingsservice, behøver du ikke bekymre dig om at få betalt til tiden. Dermed slipper du også for et eventuelt rykkergebyr, hvis en betaling smutter. Det kører helt automatisk (hvis der er penge på kontoen) og den månedlige ydelse bliver automatisk betalt på den aktuelle forfaldsdato. Det fortsætter den med, indtil dit lån er betalt ud, eller du afmelder aftalen.
Og ønsker du at ændre en betaling en måned, er det nemt at stoppe eller tilrette i din Netbank.
HVORDAN TILMELDER JEG MIN BETALING?
Det kan du gøre på to måder:
1. Enten kan du tilmelde din betaling via dit næste indbetalingskort. Alle oplysninger du skal bruge, finder du på kontoudtoget.
2. Du kan også tilmelde dig via linket: Tilmeld Betalingsservice
HVAD KOSTER DET AT BRUGE BETALINGSSERVICE?
Du kan se priser på de forskellige betalingsmuligheder her Prislister
HAR DU SPØRGSMÅL?
Så er du velkommen til at kontakte vores Kundeservice på telefon 43 55 66 00 eller mail kundeservice@ikano.dk