Sådan sendes en leasingaftale til underskrift

Du kan læse mere om digital signatur her.
Aftalen sendes til kunden med digital signatur - det kræver, at kunden har MitID.

HUSK at aftalens anskaffelsessum (ex moms) stemmer overens med det, som kundens endelige ordrebekræftelsesbeløb er på. Ellers skal det laves om undervejs, så det er nemmest at gøre det rigtigt fra start. Vent med at sende aftalen til underskrift, indtil du ved præcist, hvad kunden skal have.

Vip-underskrift

vip-digital-signatur

 

Man kan komme ind på flere måder. 

 

vip-digital-signatur1

 

Dette billede åbner sig oftest:

 

vip-digital-signatur2

 

Her skal navn og mailadresse på den, som skal modtage linket, og underskrift på aftalen påføres.

Man skal udfylde for både leverancegodkendelsen og aftalen med det samme.

Systemet sender dog kun aftalen ud - og først når den er underskrevet digitalt, sendes leverancegodkendelsen ud (det sker helt automatisk og er ikke noget, vi kan ændre på).

Den mailadresse, som er opført, får en reminder 5 dage efter, hvis der ikke er skrevet under.

HUSK kunden på, at de først skal underskrive leverancegodkendelsen EFTER, at varerne er leveret (det står også i den mail, de modtager, men mange glemmer det).