Rapportere en bekymring

Ansoeg med Ikano Bank

Sådan beskytter vi vores værdier og vores løfter

Hos Ikano Bank stræber vi efter at efterleve vores værdier og følge vores Ikano Code of Conduct. Men selv med de bedste intentioner går tingene ikke altid som planlagt.

Der findes flere interne kommunikationskanaler til åbent at adressere problemer, men vi er klar over, at i nogle situationer er dette måske ikke muligt at benytte. Af den årsag har vi implementeret EthicsPoint Alertline. Dette er en fortrolig, sikker og eksternt administreret service, der giver dig mulighed for at indberette anonymt, hvis du føler behov for det. Servicen er tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året, på engelsk og på dit lands lokale sprog.

 

Hvilke problemer kan jeg indberette?

Vi opfordrer alle med nuværende eller tidligere relation til os, som har oplevet eller observeret adfærd af ulovlig eller umoralsk karakter i et arbejdsrelateret miljø, til at stå frem uden frygt for repressalier.

Såkaldte whistleblower-bekymringer om forseelser på arbejdspladsen, herunder beskyttede oplysninger i henhold til lokal lovgivning om whistleblowing, kan også indberettes via denne platform.

 

Indberet en bekymring

En mand og kvinde i et køkken

Problemer med produkter eller service?

Hvis du ønsker at klage over et produkt eller den service, du har modtaget fra Ikano Bank, vil vi gerne høre om det. Fortæl os venligst, hvad der er galt, så vi kan forsøge at rette op på det.

 

Indsend en klage