Find svar på dit spørgsmål
På siden her har vi listet de mest efterspurgte spørgsmål & svar.
På siden her har vi listet de mest efterspurgte spørgsmål & svar.
Du kan enten skrive til vores kundesupport på leasing@ikano.dk eller bestille en via dette link: https://motorst.dk/borger/nummerplader/3-nummerplade
Du kan vælge mellem CircleK og Q8. Læs mere her:
Circle K: Ændringen skal foretages på en bemandet tankstation
Q8: Kan ændres på en tankstation eller på Q8’s servicetelefon 7033 8888
Din bil skal serviceres i henhold til instruktionerne i bilens servicehæfte. Din bil må kun blive serviceret på et autoriseret værksted. Det er dit ansvar, at bilen kommer til service i rette tid. Du bør jævnligt kontrollere, om der er olie og kølervæske på motoren. Din serviceaftale hos Ikano Bank Leasing dækker ikke motorskader, der opstår på grund af manglende olie eller kølervæske.
Hvis bilen er forsikret via Ikano Bank Leasings samarbejdspartner, Tryg, kan du se mere på deres hjemmeside www.tryg.dk.
Skade skal anmeldes enten fra www.tryg.dk eller ring på 70 11 20 20.
Hvis bilen er forsikret via jeres eget forsikringsselskab, skal I kontakte dem for at høre nærmere omkring betingelserne.
Hvis bilen er forsikret via Ikano Bank Leasings samarbejdspartner, Tryg, skal skaden anmeldes enten fra www.tryg.dk eller ring på 70 11 20 20.
Hvis bilen er forsikret via jeres eget forsikringsselskab, skal I kontakte dem for at høre nærmere omkring betingelserne for reparation af glasskaden.
Du skal huske del 1 af registreringsattesten, som er sendt til dig eller dit firma umiddelbart efter, at bilen blev leveret.
Husk rødt forsikringskort, hvis du skal køre i EU. Dette kan hentes på www.sos.dk.
Husk grønt forsikringskort, hvis du skal køre uden for EU. Dette kan hentes hos dit forsikringsselskab eller på forsikringsselskabets hjemmeside.