Find svar på dit spørgsmål

Her på siden ar vi opstillet de mest efterspurgte spørgsmål & svar'

  • Jeg skal tilbagelevere min firmabil - Hvordan gør jeg?
  • Kan jeg bruge mine brændstofkort i udlandet?
    Det kan du. Du må dog kun bruge brændstofkortet i udlandet, hvis det er godkendt af dit firma
  • Hvor kan jeg få mine vinter/sommerdæk opbevaret?

    Hvis leasingaftalen med Ikano Bank Leasing er lavet med en dækaftale, kan du få skiftet hjul og dæk samt få dine sommer- og vinterhjul opbevaret hos den leverende forhandler samt Euromaster og Superdæk.

    Find nærmeste Euromaster 

    Find nærmeste Superdæk

  • Hvilke brændstofsselskaber kan jeg vælge i mellem?

    Du kan vælge mellem CircleK og Q8. Læs mere her

  • Jeg har mistet mit brændstofkort. Hvad gør jeg?

    Du skal ringe direkte til et af brændstofselskabet:

    Circle K: 7010 1101

    Q8: 7012 8888

  • Jeg skal bestille en 3. nummerplade til min cykelholder. Hvad gør jeg?
  • Jeg skal have nye dæk. Hvad gør jeg?

    Hvis leasingaftalen med Ikano Bank Leasing er lavet med en dækaftale, kan du få skiftet hjul og dæk samt få dine sommer- og vinterhjul opbevaret hos den leverende forhandler samt Euromaster og Superdæk.

    Find nærmeste Euromaster 

    Find nærmeste Superdæk

  • Hvordan ændrer jeg pinkoden på mit brændstofkort?

    Circle K: Ændringen skal foretages på en bemandet tankstation

    Q8: Kan ændres på en tankstation eller på Q8’s servicetelefon 7033 8888

  • Hvornår skal min bil til service?

    Din bil skal serviceres i henhold instruktionerne i bilens servicehæfte. Din bil må kun blive serviceret på et autoriseret værksted. Det er dit ansvar, at bilen kommer til service i rette tid. Du bør jævnligt kontrollere, om der er olie, kølervæske på motoren. Din serviceaftale hos Ikano Bank Leasing dækker ikke motorskader, der opstår på grund af manglende olie eller kølervæske.

    Find nærmeste serviceværksted 

  • Jeg har fået en skade på min bil. Hvad gør jeg?

    Hvis bilen er forsikret via Ikano Bank Leasings samarbejdspartner – Tryg , så kan du se mere her www.tryg.dk .

    Skade skal anmeldes enten fra www.tryg.dk eller ring 70 11 20 20.

    Hvis bilen er forsikret via jeres eget forsikringsselskab, skal I kontakte dem for at høre nærmere omkring betingelserne

     

     

  • Jeg har fået et stenslag i min bilrude. Hvad gør jeg?

    Hvis bilen er forsikret via Ikano Bank Leasings samarbejdspartner, Tryg.

    Skade skal anmeldes enten fra www.tryg.dk eller ring 70 11 20 20.

    Hvis bilen er forsikret via jeres eget forsikringsselskab, skal I kontakte dem for at høre nærmere omkring betingelserne for reparation af glasskade

  • Skal jeg indtaste kilometer ved tankning?

     

    Nej

  • Jeg skal køre til udlandet i min bil. Hvad skal jeg huske?
    Del 1 af registreringsattesten, som er sendt til dig eller dit firma umiddelbart efter, at bilen blev leveret. Rødt forsikringskort, hvis du skal køre i EU. Kan hentes på www.sos.dk. Grønt forsikringskort, hvis du skal køre uden for EU. Kan hentes hos dit forsikringsselskab eller på forsikringsselskabets hjemmeside.