Synspunkter og klager (Klageansvarlig)

Dine synspunkter er vigtige for os. Ved at lytte til dig kan vi arbejde på at blive endnu bedre og arbejde henimod, at du som kunde bliver mere tilfreds.

Hvis du er utilfreds, vil vi gerne have, at du kontakter os. Du er velkommen til at sende os en mail (Skriv til os her) eller ring på telefon +45 43 55 66 00.

Ønsker du at indgive en klage, skal du skrive til vores klageansvarlige på adressen:

Ikano Bank – Klageansvarlig

Juridisk afdeling
Stationsparken 24
2600 Glostrup

Får du ikke medhold i din klage, kan du rette henvendelse til Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2, Postboks 9029, 1022 København K.

Desuden kan du indgive en klage over en tjenesteydelse til Konkurrence- og forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her https://webgate.ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@ikano.dk

Hvordan vil du logge ind?

For at finde det bedste svar på dit spørgsmål anbefaler vi, at du forfiner din søgning ved at bruge flere ord.