Har du spørgsmål til, om COVID-19 berører dit lån, dit Visakort eller din opsparingskonto?

HER VIL VI HOLDE DIG OPDATERET OM, HVORDAN VI I IKANO BANK HÅNDTERER COVID-19.

Vi har samlet en række spørgsmål vedr. det beredskab, vi har igangsat, hvor du forhåbentlig kan få svar på dit spørgsmål

Er der noget, du ikke får svar på her, og som ikke er COVID-19 relateret, kan du finde vores generelle FAQ her 

Og ellers er du velkommen til at kontakte os på telefon 43 55 66 00 eller bruge vores kontaktformular  

Mange hilsner

Ikano Bank

FAQ COVID-19

  • Kan man stadig optage et lån?

    Ja, man kan optage et lån fuldstændig som vanligt. Men du skal muligvis beregne lidt ekstra behandlingstid.

  • Kan man stadig bestille et Visakort?

    Ja, man kan stadig bestille et Visakort og bruge det fuldstændig som vanligt. Men du skal muligvis beregne lidt ekstra svartid.

  • Kan jeg bruge mit Visakort som jeg plejer?

    Ja, du kan bruge Visakortet helt som du plejer. Og husk, at månedsrabatten også virker på online-køb.

  • Jeg har en opsparingskonto. Kan jeg stadig hæve mit indestående?
    Ja. I vores netbank kan du overføre hele eller dele af dit indestående til en anden konto. Du logger blot ind på netbank og vælger "Overfør til anden konto".
  • Kan man stadigvæk komme i kontakt med jer?
    Ja.  Vores åbningstider er uændrede (Mandag til torsdag: 9:00 – 16:00 og fredag 9:00 til 15:30), men du vil muligvis opleve en længere svartid på telefonen. Derfor opfordrer vi til at du benytter vores kontaktformular ved henvendelser til kundeservice. Du finder kontaktformularen her: https://ikanobank.dk/hjaelp-og-kontakt/kundeservice

     

  • Hvad er åbningstiderne?

    Vores åbningstider er mandag til torsdag kl. 9.00-16.00 og fredag kl. 9.00-15.30.

  • Hvad gør Ikano Bank af tiltag?

    Som mange andre virksomheder har vi valgt at alle medarbejdere, der har mulighed for det, arbejder hjemmefra. Vores kundeservice sidder klar til at tage telefonerne, så der hele tiden er bemanding, men i mindre målestok end normalt

  • Hvordan berører det vores kunder?

    Vi håber naturligvis, at det berører vores kunder mindst muligt. Men du kan muligvis forvente en lidt længere svartid.

Velkommen!

Her på siden kan du tilgå dine opsparingskonti samt kort- og lånekonti

For at finde det bedste svar på dit spørgsmål anbefaler vi, at du forfiner din søgning ved at bruge flere ord.